Ondernemingsdrang!

Het nieuwe schooljaar staat op het punt van beginnen en het koppie is weer uitgerust en fris. Dat wil overigens niet zeggen dat het koppie leeg is, integendeel! Op het moment barst ik van de ideeen; een studievereniging voor onze Academie oprichten, de community van de opleiding (met een aantal medestudenten) actief bijhouden, de GRASweek (introductieweek voor hbo-studenten in Zwolle), week van de mediawijsheid, een community voor de medewerkers van Zwolle oprichten, weblogberichten schrijven, reacties op krantenberichten in dagbladen schrijven, een half jaar naar het buitenland, netwerken met mensen op het  vakgebied en ga zo nog maar even door.

Toen ik met de opleiding IDM (waarvan jullie onderhand wel weten dat ik die doe en waar deze voor staat) begon, hebben we een ondernemerstest gedaan voor het vak ‘Ondernemen’. Toen was mijn ondernemingszin niet daverend hoog, maar ik weet zeker dat als ik de test nu nog een keer zou doen, deze score een topscore zou worden.

Het enige dat ik nodig heb is geduld om de ideeen goed uit te werken en een uitlaatklep om naar de buitenwereld uit te schreeuwen wat ik allemaal wel niet wil gaan doen komend jaar. Gelukkig heb ik het laatste al gevonden, nou het eerste nog…

1 Responses to Ondernemingsdrang!

  1. schrijfgodin schreef:

    He!
    Goed bezig Julia! Ik hoop dat we de studie vereniging echt kunnen gaan opzetten. Aan gebrek aan enthousiasme zal het in ieder geval niet liggen.
    Schrijfgodin

Plaats een reactie